Общи условия
Настоящите общи условия регламентират отношенията на „ГРАБТАГ” ЕООД /наричано по-долу ДОСТАВЧИК/ във връзка с продажбата на продукти и изделия от номенклатурата на дружеството, наричани по-долу за краткост СТОКАТА, на КЛИЕНТИ срещу съответната продажна цена.
I. Заявяване и доставка на продукти и изделия.
1. КЛИЕНТ, който желае да закупи продукт или изделие от номенклатурата на ДОСТАВЧИКА заявява вида, количеството и артикулите, които желае да закупи лично или чрез упълномощено от него лице в склада на ДОСТАВЧИКА, по електронна поща – hello@grabtag.bg или чрез формата за изпращане на запитване в интернет сайта grabtag.bg.
2. В рамките на един работен ден след получаване на заявката ДОСТАВЧИКЪТ потвърждава поръчката, като изпраща потвърждение /оферта, фактура, проформа фактура/ на КЛИЕНТА, по която следва да бъде заплатена продажната цена на СТОКАТА.
3. В случай, че СТОКАТА не е налична в склада на ДОСТАВЧИКА, в потвърждението той посочва срок на доставка и размер на аванса, който следва да бъде платен по сделката.
4. ДОСТАВЧИКЪТ доставя СТОКАТА в срок от 2 до 30 работни дни след получаване на продажната цена или на последната вноска от нея, когато цената се плаща на вноски до мястото, посочено от КЛИЕНТА. Стойността на доставката е за сметка на КЛИЕНТА.
5. СТОКАТА се придружава от Експедиционна бележка и други документи, когато такива са издадени /Гаранционна карта, Сертификат за качество, Декларация за съответствие и други подобни/.
6. При получаване на СТОКАТА, КЛИЕНТА следва да я прегледа и в случай, че има възражения да ги впише в товарителницата. В случай, че товарителницата бъде подписана без възражения, се смята, че стоката е приета и няма недостатъци към момента на предаването й.
II. Цена и начин на плащане.
7. Продажната цена на СТОКАТА се определя съобразно оферта/проформа фактура изготвена от ДОСТАВЧИКА. При промяна на цената, посочена в оферта/проформа фактура, ДОСТАВЧИКЪТ следва да уведоми КЛИЕНТА.
8. Продажната цена, посочена в потвърждението на заявката или аванса в случаите по т. 3 от настоящите Общи условия следва да бъдат платени в срок от 1 седмица от получаване на потвърждението от КЛИЕНТА. В случай, че цената /аванса/ не бъде платена в този срок, ДОСТАВЧИКЪТ може да развали сделката с писмено уведомление до КЛИЕНТА без предизвестие. В този случай КЛИЕНТА дължи на ДОСТАВЧИКА неустойка в размер на 10% /десет процента/ от стойността на сделката.
9. В случаите по т. 3 от настоящите Общи условия остатъкът от продажната цена следва да бъде платен в срок до 4 дни от получаване на уведомление, че СТОКАТА е доставена в склада на ДОСТАВЧИКА. В случай, че КЛИЕНТЪТ не плати в този срок, той дължи неустойка за забава в размер на 0,5% /нула цяло и пет десети процента/ от дължимата сума за всеки ден забава.
10. Всички цени са договорени на база условията на валутен борд при курс 1 EUR = 1,95583 BGN. При смяна на обстоятелствата си запазваме правото да променим цените.
III. Интелектуална собственост.
11. Всички права върху търговската марка „grabtag” са изключителна собственост на ДОСТАВЧИКА.
12. КЛИЕНТЪТ може да използва търговската марка „grabtag” само и единствено с цел идентифициране и рекламиране на продуктите и изделията.
13. КЛИЕНТЪТ се задължава да представя продуктите и изделията, закупени от ДОСТАВЧИКА само във вида, в който са му предадени от него и да спазва указанията му, когато използва търговските марки, посочени по-горе.
14. КЛИЕНТЪТ, дружествата от неговите структури или свързани с него лица по смисъла на ТЗ нямат право да произвеждат или копират производството на предлаганите от ДОСТАВЧИКА продукти и изделия.
15. В случай на нарушения, свързани с ползването на посочените по-горе търговски марки, извършени на територията на Република България, КЛИЕНТЪТ е длъжен незабавно да уведоми за това “ГРАБТАГ” ЕООД.
IV. Заключителни разпоредби.
16. В случай, че ДОСТАВЧИКЪТ договори с КЛИЕНТ условия, различни от описаните в настоящите Общи условия, страните следва да подпишат Специфични търговски условия, в които следва да опишат подробно договореното.
17. Всякаква кореспонденция във връзка с търговската дейност следва да бъде изпращана на ДОСТАВЧИКА както следва:
Адрес: гр. Варна, ул. Петър Алипиев 9
e-mail адрес за кореспонденция: hello@grabtag.bg
18. Всякаква информация, получена от КЛИЕНТА във връзка със сделка, регулирана от настоящите Общи условия /в т. ч. и условията на сделката/, следва да бъде третирана, като строго конфиденциална и той няма право да я предоставя по никакъв начин на трети лица, неучастващи в сделката.
19. Всички условия могат да бъдат променяни от страна на “ГРАБТАГ” ЕООД с/без предизвестие.
20. “ГРАБТАГ” ЕООД си запазва правото да прекрати търговските взаимоотношения с/без предизвестие.
21. За останалите неуредени в настоящите Общи условия въпроси се прилагат нормите на гражданското законодателство на Република България, а при спор същият ще се разреши от Арбитражния съд при Сдружение „Правна помощ и медиация“ гр. Варна, съобразно неговия правилник.